BTL TR-Therapy

BTL – TR Theraphy

W 2014 r. aparat TR-Theraphy otrzymał nagrodę RED DOT DESIGN AWARD za innowacyjność i funkcjonalność.

OPIS ZABIEGU

BTL TR-Therapy (Targeted Radiofrequency Therapy − Terapia Radiofalowa Ukierunkowana) przenosi fale o częstotliwości radiowej przez tkanki, tworząc ich selektywne przegrzanie. Terapia ta przynosi natychmiastową ulgę w bólu, rozluźnienie mięśniowe, zmniejszenie obrzęków oraz przyspieszenie regeneracji tkanek.

• ROZLUŹNINIE MIĘŚNI Precyzyjne działanie Terapii Radiofalowej Ukierunkowanej na hipertoniczne włókna mięśniowe wywołuje ich natychmiastowe rozluźnienie. Efekt miorelaksacji opiera się przede wszystkim na rozszerzeniu naczyń krwionośnych, które następuje już w trakcie zabiegu i jest odpowiedzialne za większe zaopatrzenie tkanek w substancje odżywcze.
  • REGENERACJA TKANEK Poprawa miejscowego metabolizmu tkankowego jest naturalnym i istotnym rezultatem Terapii Radiofalowej Ukierunkowanej. Prowadzi ona do przyspieszonej regeneracji tkanek miękkich i szybszego usuwania produktów przemiany materii.
  • REDUKCJA OBRZĘKÓW Ściany tętniczek są powiększone, a prekapilary rozluźnione, dzięki czemu miejscowe ukrwienie jest zwiększone. Prowadzi to do poprawy krążenia limfy, a następnie redukcji obrzęku.
  • ULGA w BÓLU Głównym efektem Terapii Radiofalowej Ukierunkowanej jest działanie przeciwbólowe wynikające z rozluźnienia mięśniowego, redukcji obrzęku oraz regeneracji tkanek.

Zabieg jest bardzo przyjemny i relaksujący dzięki odczuciu ciepła.

PRZYKŁADOWE PROGRAMY

• przykurcze mięśniowe
  • rozluźnienie mięśni
  • choroby zwyrodnieniowe stawów
  • redukcja obrzęków
  • stany zapalne
  • zatoki
  • działanie na punktach spustowych

TR-Theraphy przełom w hipertermii tkankowej.

DLA KOGO

Zabieg przeznaczony jest zarówno dla osób uskarżających się na stany bólowe, zapalne, zwyrodnienia, stany spastyczne i inne.

KORZYŚCI

• szybka ulga w bólu
  • bezpieczne i skuteczne działalnie
  • przyjemna i komfortowa terapia
  • regeneracja mięśni

PRZECIWWSKAZANIA

• Ciąża
  • Rozrusznik serca
  • Zaburzenia krzepliwości krwi lub stosowanie leków przeciwkrzepliwych
  • Skłonność do krwawień
  • Nowotwór
  • Rany lub zmiany skórne w okolicy, która ma być objęta zabiegiem
  • Elementy metalowe, implanty w obszarze zabiegowym

BTL TR-Theraphy to narzędzie, które pozwala fizjoterapeutom prowadzić wszechstronną i kompleksową terapię.

CZĘSTOTLIWOŚĆ

Seria zabiegowa zwykle składa się z 5 zabiegów wykonywanych od 1 do 3 w tygodniu. Ilość zabiegów TR-THERAPHY jest uzależniona od indywidualnych potrzeb pacjenta.

ZALECENIA

Brak zaleceń szczególnych.