Mikrobioma RVBLAB

PRZYWRÓCENIE RÓWNOWAGI SKÓRZE WRAŻLIWEJ

RVB LAB MICROBIOMA – zabieg dla skór o szczególnych potrzebach.

Linia RVB LAB Microbioma stworzona została z myślą o delikatnej i wrażliwej skórze, a w szczególności przeznaczona jest dla osób które są lub były poddane kuracji onkologicznej, antybiotykowej, chemio i radioterapii, kuracji sterydami i retoinoidami.

Doskonale sprawdzi się także w pielęgnacji cery alergicznej, z łuszczycą, atopowym zapaleniem skóry czy egzemą.

Dermokosmetyki Microbioma rekomendowane są również dla osób chorujących na cukrzycę, choroby tarczycy, a nawet dla skóry po oparzeniach, która wymaga szybkiej, ale przede wszystkim bezpiecznej regeneracji uszkodzonego naskórka.

Czym jest mikrobiom skóry?

Na powierzchni skóry naturalnie znajdują się miliony dobrych bakterii, które chronią ją przed czynnikami zewnętrznymi i starzeniem.
Ten fizjologiczny i niewidoczny ekosystem nosi nazwę mikrobioty skóry.
Stanowi on pierwszą linię obrony skóry i jest niezbędny do zachowania jej równowagi i zdrowia.
Upływ czasu, niezdrowy styl życia, skutki szkodliwych czynników zewnętrznych (zanieczyszczenia, smog, używanie detergentów) oraz intensywne terapie lekami mogą prowadzić do zmian w składzie i witalności mikrobiomu skóry. Przyczynia się to do kolonizacji na skórze złych gatunków bakterii (patogenicznych), które prowadzą do zmiany funkcjonowania bariery, zwiększonej wrażliwości, odwodnienia, suchości, zanieczyszczeń i tendencji do powstawania trądziku, stanu zapalnego oraz przedwczesnego starzenia się.

System ReviBiome – z prebiotykami i probiotykami – równoważy mikrobiom skóry i wzmacnia jej funkcje
barierowe, przeciwdziałając podrażnieniu, odwodnieniu i starzeniu

Rygorystycznie przetestowana skuteczność i bezpieczeństwo w Klinice
Dermatologicznej Uniwersytetu Federico II w Neapolu.

• Zdrowiej wyglądająca skóra- 90%
  • Redukcja zmarszczek- 95% (redukcja rogowacenia naskórka: suchość, swędzenie, uczucie napięcia skóry)
  • Zwiększenie gęstości skóry- 95% (kolagen i elastyna)
  • Zwiększenie nawodnienia- 100%

Test przeprowadzony na skórach wrażliwych, po kuracjach antybiotykowych, w trakcie lub po kuracji onkologicznej.

.

CENNIK: